jueves, 3 de noviembre de 2011

AVATAR I DESCRIPCIÓ- Valentín Marchena



Hola, sóc Valentín Marchena i tinc 15 anys. Jo pense que tinc una personalitat madura ja que em sent agust amb el meu cos i intente cuidar-ho a pesar dels meus defectes.
De la meua personalitat tindria que millorar el temperament, ja que de vegades, quan es fiquen amb mi o no em donen la raó en alguna cosa sóc un poc prepotent i faig coses de les quals després m’ha penedisc (sempre acabe disculpant-me).
Sóc una persona molt apassionada ja que m'agrada viure els bons moments i disfrutar-los amb la màxima energia possible. També sóc optimista perquè sempre m'agrada pensar en positiu ja que tot en aquesta vida té solució.
La meua sexualitat és heterosexual encara que respecte a les persones homosexuals, ja que ells ens respecten a nosaltres. Pense que a les persones cal acceptar-les tal com són perquè cada un pren les decisions amb què millor es sent.
Sóc una persona molt educada, ja que el meu ambient, és a dir la meua família, han sabut educar-me des de xicotet.

Tinc un caràcter simpàtic, encara que de a vegades sóc un poc desagradable però gràcies a la meua voluntat cada dia intent millorar. Sóc molt bromista, m'agrada molt riure encara que també sóc molt seriós en algunes coses com el futbol.
Per ultim, el meu projecte en la vida és aconseguir finalitzar els meus estudis amb una bona carrera, treballar en alguna matèria que m'agrade i formar una gran família.
Una meta molt difícil d'aconseguir és viure del futbol!


1 comentario:

  1. Has de respectar el guió i posar ordre a les produccions escrites. Cuida la puntuació.

    L'avatar és divertit: George Washington,primer president dels USA parlant amb veu de xica!!

    Ets un poc despiste o un bromista?

    ResponderEliminar