jueves, 3 de noviembre de 2011

AVATAR I DESCRIPCIÓ- Alba Bayona

Aquest és el primer treball que hem fet a l'assignatura de ètica per a coneixer-nos un poc millor



Sóc Alba Bayona Romeu, tinc 15 anys i com indica el meu nom sóc xica. Respecte a la meua sexualitat em considere poc romàntica però si que sóc sentimental. Quan siga major, em veig amb parella i amb fills, és a dir, una família perfecta.

Sóc físicament de estatura mitjana, amb una constitució normal, amb els cabells obscurs, tinc moltes pigues i porte corrector dental.

Per part de la meua família, estic rebent una educació que em pareix estupenda, ja que ells em donen consells i m’ajuden perquè ells ja han passat per aquest moment. Per altra part estan els estudis, que també m’ajuden en tot el necessari, i pense que ho estan fen molt be.


Tinc una personalitat un poc dura, perquè de vegades puc dir coses que tal vegada no les tindria que dir o no de la forma que ho dic. Molta gent pensa que sóc molt clara, o tal vegada que no tinc les millors formes, però es que sóc així!

Per aquesta cosa, el que tinc que canviar són les formes de expressar-me, perquè de vegades puc fer mal a al gent, i em preocupa i encara més si és una persona que m’importa.

A les persones els puc aporta diversió, simpatia, amor(no soc pesada en aquest aspecte), sóc treballadora, m’agrada estudiar per lo tant puc ajudar als que ho necessiten, puc ajudar a la gent en tots els aspecte..


El meu projecte vida, espere que siga extraordinària, és a dir, espere tindre una parella perfecta, que em vuiga, que hem faja riure... una família nombrosa exemplar i per suposat un treball de prestigi, encara que no sé que vuic estudiar!

1 comentario:

  1. Estan arreplegats tots els aspectes però un poc desordenats. Has de millorar una mica més l'expressió i ortografia.

    ResponderEliminar