jueves, 3 de noviembre de 2011

AVATAR I DESCRIPCIÓ- Pablo Prieto.


Hola a tots i totes!
Em dic Pablo Prieto Simó, i curse 4 d'eso en el centre d'ensenyament secundari La Florida.
Sóc un xic, de 16 anys.Sóc alt i de complexió prima. Tinc el ulls blaus i molta gent diu que són molt bonics però a mi no m'agraden gens.Sóc bru, i blanquet de pell.
Sóc molt atlétic, m'agraden molt els esports, sobretot el futbol i el tennis


Sóc tímid, i molt simpàtic, m'agrada riure i fer bromes amb els meus amics. També m'agrada molt la festa i la música.
Entrene al tennis des de els 5 anys, es una de les meues aficions favorites i m'agrada tant jugar, com veure als profesionals jugar-hi.


Sóc del Valencia CF, perquè el futbol també m'agrada molt i m'agrada sentir els color i no ser del Barcelona perquè guanya ni del Madrid perquè esta Cristiano Ronaldo ni res d'això, m'agrada creure en l'esforç dels jugadors dia a dia i m'agrada molt anar al Mestalla, ja que és el camp del Valencia.
Escoltar música és la meua pasió, especialment escolte Rock!


El meu grup favorit, és Greenday, és quest perquè és un grup molt independent i molt expresatiu.És molt bó perquè s'escriuen les seues propies cançons i veig molt significats aqueste lletres i els seus ritmes.


Sóc molt negatiu en moltes ocasións i sobre tot en els estudis, sempre estic pensant mal encara que després no és per a tant.

2 comentarios:

  1. El que escrius en part no és correspon als elements de la personalitat, sinó que són els teus gustos i aficions. Has fet la descripció però sense un treball previ adequat. Redactes bé, encara que amb una mica de faltes.

    ResponderEliminar
  2. Un gadget de comentaris al menú vos facilitaria la feina.

    Reviseu les etiquetes ètica està escrit de dues formes....

    ResponderEliminar