jueves, 3 de noviembre de 2011

AVATAR I DESCRIPCIÓ- Clara Benlloch

Hola! Em dic Clara Benlloch i tinc 15 anys. Estic cursant 4t d’ESO a l’escola Florida Secundària.
Físicament, sóc de mitjana estatura i de constitución normal. La meua pell és morena. Els meus cabells són llargs i castanys obscurs i tinc els ulls marrons.
Respecte a la meua sexualitat, sóc una persona afectiva i carinyosa. En un futur, m’imagine vivint amb la meua parella i posteriorment amb fills.
Sóc una persona decidida, que m’agrada ser agradable i amable amb els demés i que ho siguen amb mi. També sóc responsable i madura i m’agrada que la gent confie en mi. Sóc estudiosa i m’agrada portar-ho tot al dia.Tinc carácter, però no m’enfade molt a sovint. M’exigixc prou a mi mateixa i cada vegada intente millorar en tot i ser millor, encara que de vegades, sóc un poc vaga, però és una cosa que ja casi tinc millorada i que cada vegada en sóc menys. Sóc educada amb les demés persones. M’agrada estar sempre rodejada dels meus amics i de les persones a les que estime perquè estic molt agust amb tots aquestos.
L’educació que he rebut per part dels meus pares pense que ha sigut l’ideal. Aquesta està basada en el respecte cap als demés i cap a un mateixa. M’han fet saber les coses que hi están bé i les que hi están mal, però no m’han prohibit fer coses, sinó aprendre a valorar les conseqüències que poden tindre quan les fem i si de veritat val la pena fer-les, i així, donar-me conte per mi mateixa de si algo està bé o està mal.
Respecte al meu projecte de vida és, seguir estudiant i traure’m la carrera, la qual encara no tinc decidida i posteriorment un màster sobre l’especialització que vullga. Com a tots m’agradaria tindre un bon salari fent el que més m’agrada que pense que es com millor et van a eixir les coses i viure a una ciutat gran on puga tindre totes les comoditats possibles.
Pense que el que als demés els puc aportar, és la meua manera de veure diferents punts de vista davant un problema o una situació i, encara que de vegades puc ser un poc pesimista, quasi sempre solc ser una persona optimista i davant una situación difícil no soles tancar-me en pensar en les coses males sinó solucions pero poder millorar-la. Pense que també sóc divertida i els puc aportar alegria.
El que puc fer per millorar de mi mateixa és, quan arribe a un lloc nou, no ser tan vergonyosa al principi i que m’importe menys les coses que la gent puga pensar sobre mí i soles preocupar-me de les opinions de la gent a la qui de veritat l'importe.

1 comentario:

  1. Molt bé, Clara. Ben estructurat, complet, reflexió profunda i enriquidora. Bona redacció. Mereix el millor.

    ResponderEliminar