jueves, 3 de noviembre de 2011

AVATAR I DESCRIPCIÓ- Daniel Fortea

Em diuen Daniel Fortea Perez, tinc 15 anys.


Sóc un poc alt i em sentisc bé en el meu cos en cara que els demes diguen el contrari.
Em considere amable i sóc un poc timit i optimiste, la educació que he rebut per a mi ha estat bé, els habits que he adquirit com he dit abans a sigut la amabilitat, tinc prou voluntat per a fer les coses sense cansarme rapidament i continuar ,als demes sempre intentes ferlos sentir bé  i el que canviaria de mi mateixa sera el canvis d'humor que tinc de vegades per que em cabrege de seguida per coses que de normal no li faria cas.


Respecte a la meua sexualitat, m'agraden les xiques amb els cabells obscurs, no més altes que jo i intel·ligents.


Espere en el futur tenir un bon treball i tenir una familia.

2 comentarios:

  1. Cal fer un treball més regular i amb qualitat. La descripció és un reflexe fidel de com treballes, però finalment has presentat el treball i això està bé. Has de millorar l'organització de les idees i l'expressió.

    ResponderEliminar